پیام تبریک آقای مهندس اکبر شیخلو به مناسبت عید خجسته سعید قربان

تیترگزارش

آقای اکبر شیخلو در آستانه عید سعید قربان در پیامی پیشاپیش عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان تبریک عرض نمود.
پیام تبریک عید سعید قربان

آقای اکبر شیخلو در این پیام آورده است: عید قربان، پاک ترین عیدها و عید سرسپردگی و بندگی خداوند متعال است و دارای منزلتی والا نزد عموم مسلمانان می باشد.

 “اکبر شیخلو”  همچنین در پیام خود آورده است عید قربان یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) بوده است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد.

عیدی است که زائران کوی یار با درک عارفانه و وقوف با شعور مشعر الحرام، با تضرع و دعا، قلب خود را آماده پذیرش رحمت الهی در روز عید عاشقی و بندگی خدا و پیروی از سنت نبوی می کنند. این عید حقیقتا” جشن رهیدگی از اسارت نفس ، شکوفایی ایمان ، یقین و عمل صالح بوده و مجرای فیض الهی و وسیله عنایت رحمانی به بندگان مومن ، مسلم و مطیع است .

وی همچنین قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقوا را در پیام تبریک عید سعید قربان آورده است.

اینجانب عید قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان ارومیه تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیترگزارش

به اشتراک بگذارید