تیم ‘شاپرک’ قهرمان مسابقات فوتسال محلات ارومیه شد

تیترگزارش

ارومیه – ایرنا – تیم فوتسال شاپرک در دیدار فینال با برتری مقابل اروم اسپور به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات محلات ارومیه دست یافت.

به گزارش ایرنا در این دیدار که شامگاه دوشنبه در سالن بهزیستی ارومیه برگزار شد، تیم شاپرک موفق شد با نتیجه ۸ بر ۳ از سد حریف خود بگذرد.
در این دیدار برای تیم شاپرک رضا ابراهیمی ۲ گل، سالار صفاخانی ۴ گل و میلاد حاتمی ۲ گل به ثمر رساندند و گلهای تیم اروم اسپور را محمد رضا نوریلو و علی خدادوست ۲ گل زدند.
قضاوت این دیدار را شهرام نجفی با کمک سید علی طاهری بر عهده داشت.
در دیدار رده بندی نیز که پیش از دیدار فینال برگزار شد، تیم علامه طباطبایی با نتیجه ۷ بر ۲ بر تیم فدک ۱ غلبه کرد تا مقام سومی این دوره از مسابقات را نصیب خود کند.
در پایان این مسابقات عرفان صادق نیکخواه، دروازه بان تیم فدک ۱، محمد شکری از تیم علامه طباطبائی، حسن حسینی از تیم اروم اسپور و سالار صفرخانی و رضا باقرزاده از تیم شاپرک به عنوان بازیکنان منتخب معرفی شدند.
*** سطح کیفی و کمی مسابقات محلات ارومیه، قابل توجه بود
مربی تیم شاپرک ارومیه پس از کسب مقام قهرمانی این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح کیفی و کمی نخستین دوره مسابقات محلات بسیار بالا بود و بستری به وجود آمد تا بازیکنان تیم های حاضر توانمندی های بالقوه خود را به نمایش بگذارند.

صحبت های مدیرعامل باشگاه اروم شاپرک ارومیه

اکبر شیخلو اظهار کرد: این مسابقات موجب شد تا استعدادهای نهفته و ناشناخته در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در معرض دید قرار گیرد تا به واسطه آن بتوانیم در راستای پشتوانه سازی و بازیکن سازی برای آینده قدم برداریم.
وی خواستار استمرار این مسابقات در تمامی طول سال شد و افزود: امسال شهرداری منطقه یک ارومیه با برگزاری این مسابقات توانست بستر سالم رقابتی را در بین تیم ها ایجاد کند تا با کمترین تنش و حاشیه به مسابقات ورزشی بپردازند که امیدوارم ادامه دار باشد.
شیخ لو با ابراز رضایت از قضاوت خوب کادر داوری این دوره از مسابقات گفت: تیم شاپرک در چهار سالی که از تشکیل آن می گذرد، توانسته بازیکنان مطرحی در عرصه های فرا استانی به رقابتهای لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور معرفی کند.
وی گفت: در دیدار فینال مسابقات محلات رقابت سختی با تیم قدرتمند اروم اسپور داشتیم ولی تنها رمز موفقیت بازیکنانم داشتن هماهنگی و انسجام لازم برای کسب عنوان قهرمانی بود.
به گزارش ایرنا، مسابقات المپیاد محلات منطقه یک با حضور ۶۰۰ نونهال و نوجوان از یکم تیرماه در سالن بهزیستی آغاز شده است.
این مسابقات در دو رشته فوتسال و والیبال انجام می شود که طی آن رقابتهای فوتسال با عنوان جام رمضان در رده سنی زیر ۱۴ سال برگزار و با قهرمانی تیم شاپرک به پایان رسید.
مسابقات والیبال محلات نیز از امروز سه شنبه با نام جام آزادگان با شرکت ۲۸ تیم در سالن بهزیستی ارومیه آغاز شده است.
اولین دوره این مسابقات، گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۵ غواص شهید نام گرفته است.
۷۱۲۶/۲۰۹۳

قهرمان مسابقات فوتسال محلات

قهرمان مسابقات فوتسال محلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیترگزارش

به اشتراک بگذارید