پیام تسلیت مدیر عامل باشگاه شاپرک ارومیه به مناسبت ایام فاطمیه

تیترگزارش

السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا بنت رسول الله!

فاطمه، معیار فضایل بود و اسوه ی سرآمدان عصمت. در فناکده ی خاک، افول کرد و در بقاسرای عرش، طلوع و تابندگی نمود. هنوز آوای شیوایش در گوش دل ها باقی است که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می خواند و خود، عامل نخست آن بود. آیین محمد (ص) از استقامت سرخ زهراء آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد.

آن هنگام که درب پهلوی بانوی مظلوم را شکافت، نه از این درد سر به آسمان بالا برد که نافهمی و درک اندک مردمان از صداقت، نجابت و مقامش، عذابی بود که آتش به جان پاره تن رسول خدا(ص) انداخت.

پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد؛ چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

این مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ایرانی با الگو قرار دادن زندگانی ایشان در مراحل علمی و بین المللی به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند که این امر خود انعکاس قابل توجهی را در سطح جهان بر جای گذاشته و در حقیقت هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت بیرون کشیده و به مقام شامخ زن بها داده است.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و رهروان حضرتش تسلیت عرض می نمایم.

 و من الله التوفیق

اکبر شیخلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیترگزارش

به اشتراک بگذارید